Понеділок, 27.01.2020, 23:44
Ви увійшли як Гость | Група "Гості"Вітаю Вас Гость | RSS

Голосківська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Летичівський район Хмельницька область
Категорії розділу
Сценарії шкільних свят [19]
Сценарії виховних заходів [2]
Екологічна освіта [15]
Матеріали, які стосуються методики екоосвіти, планування роботи екологічних гуртків, результати досліджень та інше
Учнівська творчість [3]
Учнівські твори, вірші, казки...
Виховна робота [2]
методичні поради, результати, особливості виховної роботи з учнями
Екологічні конкурси [11]
Методика проведення еколого-натуралістичних конкурсів, результати, звіти.
Матеріали клубу "Aves" [56]
Про учнів нашої школи [7]
Адміністрації школи [18]
Шкільна документація для навчального процесу. Матеріали МОН України.
Шкільна документація [4]
Правила техніки безпеки [1]
Учителям предметникам [26]
Закони України [11]
Різні матеріали [19]
Міні-чат
Наше опитування
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Locations of visitors to this page Український рейтинг TOP.TOPUA.NET Проверка тиц free counters
Зараз на сайті
Яка відстань?

Розрахунок відстаней

Розрахунок відстаней від Автодиспетчер.Ру
Нагодуй хом"ячка
НАША музика
Форма входу

Каталог файлів

Головна » Файли » Екологічна освіта

Методика наукво-дослідницької роботи
[ Викачати з сервера (32.6 Kb) ] 19.08.2010, 18:24

ВСТУП

Науково-дослідницька робота учнів – елемент пошуково-пізнавальної діяльності в системі шкільної освіти, що сприяє психосоціальному зростанню учнів, а значить, розкриттю та реалізації їх інтелектуального потенціалу, розвитку творчості, субєктної активності особистості.

В процесі науково-дослідницької діяльності учні набувають знання, уміння та навички здійснювати пошукову роботу на наукових засадах, а саме:

-          вибір та формулювання теми наукового дослідження;

-          визначення обєкту та предмету дослідження;

-          визначення мети та завдань дослідження;

-          формулювання гіпотези дослідження;

-           розробка технології дослідження (проектування змісту етапів дослідження, відбір методів дослідження, вироблення висновків, складання списку використаних джерел, виготовлення додатків тощо);

-          оформлення результатів дослідження;

-          підготовка до захисту науково-дослідніцької роботи. 

 В процесі реалізації науково-дослідницького проекту учні потребують кваліфікованої допомоги з боку педагогів як керівників, консультантів, рецензентів, експертів результатів їхньої діяльності. Відтак педагог має бути обізнаним із технологією керівництва науково-дослідницькою роботою учнів та вимогами щодо її оформлення.

Пропонований посібник з питання педагогічного керівництва науково-дослідницькою роботою учнів висвітлює зміст та технологію науково-дослідницької роботи та вимоги до її оформлення, чим і буде корисним як педагогам, так і учням.


ТЕХНОЛОГІЯ ЗДІЙСНЕННЯ

НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКОЇ РОБОТИ УЧНІВ

 

Науково-дослідницька робота учнів має таку загальну структуру:

ВСТУП (обгрунтування актуальності теми, ступеня її дослідження, визначення об’єкта, предмета, гіпотези, мети, завдань, методів дослідження, характеристимка його новизни та практичної значущості).

ОСНОВНА ЧАСТИНА (теоретичний аналіз літератури за проблемою дослідження, вивчення стану практики, висвітлення технології дослідження та його результатів, у т.ч. експериментальних). Кількість розділів дослідження залежить від складності теми та специфіки змісту дослідження. Найбільш вживаною є структура, що складається з двох розділів, кожний з яких вміщує 2 чи 3 параграфи.

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА (висновки на основі проведеного дослідження, які мають відповідати визначеним завданням).

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

ДОДАТКИ (таблиці, схеми, рисунки, художні ілюстрації тощо).

ВСТУП має свою внутрішню структуру:

Актуальність проблеми дослідження

Тема дослідження

Обєкт дослідження

Предмет дослідження

Гіпотеза дослідження

Мета дослідження

Завдання дослідження

Теоретичні засади дослідження

Методи дослідження

Наукова новизна та значущість дослідження

Практична значущість результатів дослідження

Апробація результатів дослідження

Загальний обсяг та структура роботи

Актуальність (лат. аctualis – дієвість, важливість, своєчасність): обгрунтовується своєчасність, важливість розробки обраної теми для розвитку відповідної галузі науки та практики, аналізується ступінь її дослідження в теорії та практиці, обгрунтовується необхідність впливу (впровадження результатів науково-дослідницької діяльності) на об’єкт дослідження та пропоновані методи (фактори) впливу як шлях підвищення ефективності (модернізації, раціоналізації, удосконалення тощо) певного процесу, явища, моделі, предмета тощо. ....

Повна версія в архіві.


Категорія: Екологічна освіта | Додав: himik | Теги: екоосвіта, Юннати
Переглядів: 1464 | Завантажень: 176 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Погода у Голоскові
Вибір мови сайту
Выбрать язык / Choose language:
Russian
English
French
German
Japanese
Italian
Portuguese
Spanish
Danish
Chinese
Korean
Arabic
Czech
Estonian
Belarusian
Latvian
Greek
Finnish
Serbian
Bulgarian
Turkish
Пошук по сайту
Наш час
Увага!
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Наші символи
Корисні програми
Корисні сайти
Сайти шкіл

Copyright MyCorp © 2020
Зробити безкоштовний сайт з uCoz