П`ятниця, 24.01.2020, 20:36
Ви увійшли як Гость | Група "Гості"Вітаю Вас Гость | RSS

Голосківська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Летичівський район Хмельницька область
Міні-чат
Наше опитування
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Locations of visitors to this page Український рейтинг TOP.TOPUA.NET Проверка тиц free counters
Зараз на сайті
Яка відстань?

Розрахунок відстаней

Розрахунок відстаней від Автодиспетчер.Ру
Нагодуй хом"ячка
НАША музика
Форма входу

Каталог файлів

Головна » Файли » Учителям предметникам » Біологія

Урок: Вплив наркотиків на організм і психічний стан людини.
[ Викачати з сервера (9.8 Kb) ] 20.11.2010, 19:37

ТЕМА: ВПЛИВ  НАРКОТИКІВ НА  ОРГАНІЗМ  І ПСИХІЧНИЙ   СТАН  ЛЮДИНИ.

 

МЕТА: 1) Сформувати переконання про шкідливий вплив алкоголю і наркотиків на організм людини, розуміння руйнівних наслідків наркотиків на особистість людини .

2) Дати поняття про соціальні фактори споживання наркотичних речовин.

3) Виховувати бажання вести здоровий спосіб життя, берегти здоров’я, як цінність держави.

 

Прийоми і методи: бесіда, письмова робота, індивідуально-пошукова робота, рольова гра, розповідь, робота зі схемами.

 

Основні терміни і поняття: наркотики,  наркоманія, галюциногени, психостимулятори, депресанти, ендорфіни, толерантність, соціальна небезпека.

 

ПЛАН  УРОКУ

1. Оголошення теми і мети уроку.

2. Актуалізація опорних знань.

2.1 Стадії розвитку алкоголізму (графічна схема на дошці, учень).

2.2. Складання словесного портрету людини-алкоголіка (усні повідомлення учнів із записом).

2.3 Алкоголь як універсальна отрута (розповідь учителя).

2.4 „Безвинне” вживання алкоголю (бесіда).

3. Вивчення нового матеріалу.

3.1 Наркотики і наркоманія (розповідь учителя).

3.2 Групи наркотиків (запис у зошит).

3.3 Біологічний механізм розвитку наркоманії (пояснення учителя).

3.4 Наслідки наркоманії (повідомлення учнів).

3.5 Яким ми уявляємо наркомана? ( індивідуальна робота над малюнками-портретами).

3.6 Соціальна небезпека наркомана (бесіда).

3.7 Вчимося казати: „Ні!” (рольова гра).

3.8 Відповідальність за вживання, зберігання і розповсюдження наркотиків (повідомлення учителя).

3.9 Наркотики як політика (розповідь учителя).

4. Узагальнення і висновок.

5. Домашнє завдання.

 

 

ХІД  УРОКУ.

....

Першим прокляттям наркотиків є – швидке звикання до них.

Друге прокляття наркотиків – абстинентний синдром („ломка”). Він настає уже через 10-14 годин після останньої дози і може бути надзвичайно болісним, супроводжуватися діареєю, тремтінням, судомами, підвищенням температури тіла, в деяких випадках може закінчитися смертю.

Проблемне питання: Спрогнозуйте, якими  були б темпи поширення наркоманії, якби у наркоманів все починалось із „ломки”? (думки учнів)

 (у світі не було б жодного наркомана.)

Які ж саме речовини належать до групи наркотиків.

(записати у зошити)

1.        Галюциногени:

-          марихуана (план, травка);

-          гашиш;

-          ЛСД (диетил амідлізергінова кислота);

2.        Психостимулятори:

-          кокаїн;

-          крек;

-          екстезі;

3.        Знеболювальні депресанти:

-          героїн;

-          морфій;

-          опіум;

-          транквілізатори і барбітурати (заспокійливі, снодійні).

 

Учитель: Розглянемо біологічний механізм розвитку наркоманії:

У головному мозку, у гіпоталамусі існують спеціальні центри, де створюються відчуття задоволення і позитивні емоції. Крім того, у головному мозку є нейросекреторні клітини, які синтезують біологічно активні речовини – ендорфіни, або внутрішні морфіни. Саме ці речовини діють на клітини гіпоталамуса, регулюючи емоції людини. У нормальному стані всі фізіологічні процеси збалансовані і тому виділяється така кількість ендорфінів, яка забезпечує працездатність нервових клітин і врівноважений емоційний стан організму.

При постійному вживанні наркотичних речовин у значно більших нормах за природну кількість ендорфінів, певна частина нервових клітин у гіпоталамусі перебудовується. В результаті утворюється домінантна область із зміненим обміном речовин, що потребує підвищених концентрацій стимулятора. Коли ж концентрація буде низька, виникає стан дискомфорту, що змушує хворого знов вживати наркотик.

Щоб мати змогу зробити правильний і свідомий вибір, необхідно отримати правдиву інформацію про наркотики і жахливі наслідки їх вживання. Люди, які потрапляють у наркотичну залежність, не завжди слабкі, безвольні. Це можуть бути розумні, талановиті, із певним становищем і грішми, навіть вольові… Але і такі люди здатні помилятись.

Давайте послухаємо, чим увінчалася ваша пошукова робота про відомі наслідки наркоманії.

(Учні наводять приклади смертельних випадків пов’язаних із вживанням наркотиків. Наприклад, Браян Джонс із групи Rolling Stones (27 років), Джим Моррісон, вокаліст (28 років), Елвіс Преслі, співак (42 роки), Джейм Ханнімен Скотт, музикант (25 років), Пітер Френдон, музикант (27 років), Стів Кларк, гітарист (30 років), Курт Кобейн, вокаліст групи „Нірвана” (26 років)…)

...

В архіві повна версія.

Категорія: Біологія | Додав: himik | Теги: Біологія, Здоровя, уроки
Переглядів: 4505 | Завантажень: 346 | Рейтинг: 1.3/3
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Погода у Голоскові
Вибір мови сайту
Выбрать язык / Choose language:
Russian
English
French
German
Japanese
Italian
Portuguese
Spanish
Danish
Chinese
Korean
Arabic
Czech
Estonian
Belarusian
Latvian
Greek
Finnish
Serbian
Bulgarian
Turkish
Пошук по сайту
Наш час
Увага!
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Наші символи
Корисні програми
Корисні сайти
Сайти шкіл

Copyright MyCorp © 2020
Зробити безкоштовний сайт з uCoz