Понеділок, 20.01.2020, 15:44
Ви увійшли як Гость | Група "Гості"Вітаю Вас Гость | RSS

Голосківська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Летичівський район Хмельницька область
Міні-чат
Наше опитування
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Locations of visitors to this page Український рейтинг TOP.TOPUA.NET Проверка тиц free counters
Зараз на сайті
Яка відстань?

Розрахунок відстаней

Розрахунок відстаней від Автодиспетчер.Ру
Нагодуй хом"ячка
НАША музика
Форма входу

Каталог файлів

Головна » Файли » Учителям предметникам » Хімія

Про викладання хімії в 2010-2011 навчальному році.
[ Викачати з сервера (20.3 Kb) ] 27.08.2010, 06:26

Хімія

 

Одним із шляхів поліпшення якості національної освіти, забезпечення диференціації навчання є упровадження в старшій школі профільного навчання.

Профільність є ефективним засобом диференціації навчання у старшій школі, вона має на меті забезпечити більш глибоку підготовку старшокласників у тій галузі знань і діяльності, до яких у них сформувались стійкі інтереси і здібності.

Зміст навчання хімії  у профільній школі, який ґрунтується на принципах наступності й неперервності між основною і старшою ланками освіти,  за задумом, має забезпечити поступ учня за його власною освітньою траєкторією, орієнтованою на майбутню професію.

Відповідно до Концепції профільного навчання  профільне навчання у старшій школі здійснюється за такими  напрямами диференціації: природничо-математичний, суспільно-гуманітарний, філологічний, художньо-естетичний, технологічний, спортивний. Напрями диференціації конкретизуються в окремі профілі навчання, наприклад: хіміко-технологічний, математичний, екологічний профілі навчання. Кожен з профілів передбачає вивчення предметів на одному із трьох рівнів змісту освіти:

·          рівні стандарту — обов’язковий мінімум змісту навчальних предметів,  який визначається державним загальноосвітнім стандартом для навчальних предметів, що не є профільними чи базовими (наприклад, хімія в філологічному профілі); 

·          академічному рівні — обсяг змісту достатній для подальшого вивчення предметів у вищих навчальних закладах і визначається державним загальноосвітнім стандартом для навчальних предметів, які є базовими або близькими до профільних (наприклад, хімія в  екологічному профілі); 

·          профільному рівні — зміст навчальних предметів передбачає поглиблене вивчення відповідних предметів, орієнтацію їх змісту на майбутню професію (наприклад, хімія у хіміко-технологічному профілі).  

У разі, якщо у навчальному закладі відсутнє відповідне навчально-методичне, матеріально-технічне та кадрове забезпечення  для впровадження певного профілю навчання, то у такому випадку  використовується варіант на­вчального плану універсального профілю, складеного відповідно до академічного рівня змісту освіти....


Повна версія в архіві.

Категорія: Хімія | Додав: himik | Теги: освіта, хімія
Переглядів: 980 | Завантажень: 154 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Погода у Голоскові
Вибір мови сайту
Выбрать язык / Choose language:
Russian
English
French
German
Japanese
Italian
Portuguese
Spanish
Danish
Chinese
Korean
Arabic
Czech
Estonian
Belarusian
Latvian
Greek
Finnish
Serbian
Bulgarian
Turkish
Пошук по сайту
Наш час
Увага!
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Наші символи
Корисні програми
Корисні сайти
Сайти шкіл

Copyright MyCorp © 2020
Зробити безкоштовний сайт з uCoz