Понеділок, 20.01.2020, 15:01
Ви увійшли як Гость | Група "Гості"Вітаю Вас Гость | RSS

Голосківська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Летичівський район Хмельницька область
Міні-чат
Наше опитування
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Locations of visitors to this page Український рейтинг TOP.TOPUA.NET Проверка тиц free counters
Зараз на сайті
Яка відстань?

Розрахунок відстаней

Розрахунок відстаней від Автодиспетчер.Ру
Нагодуй хом"ячка
НАША музика
Форма входу

Каталог статей

Головна » Статті » Учнівська творчість

Школа майбутнього (Конкурс "Samsuhg назустріч знанням")

ШКОЛА  МАЙБУТНЬОГО

 

Хочу! Хочу, щоб це майбутнє стало найближчим. Я бачу це так: ось, я, учениця 7 класу приходжу до школи приємно з користю провести час. Сьогодні у мене фізика, хімія, біологія. Зі мною індивідуальна картка учня і звичайні шкільні приладдя (а як без них). Ось і школа, ось і клас. До речі, про клас: світла, простора, комфортна кімната обладнана індивідуальними комп’ютерами. А ще трішки естетики: колір, свіжі кімнатні рослини, дещо із мистецького арсеналу (хай буде). Отже, я в класі. Реєструюсь. Все: тепер відомо коли я прийшла, наскільки спізнилась, коли закінчила роботу, яких результатів досягнула… Якщо ви думаєте, що у класі немає вчителя, ви помиляєтесь. Ми живі діти і біля нас має бути вчитель-професіонал, він же майстер, психолог, старший товариш.

Працюю із комп’ютером над засвоєнням нового матеріалу із предмету. Як це відбувається? Поки що погано уявляю. (В нашій школі комп’ютерний клас 2001 року із 6 комп’ютерами. Інформатика вивчається із 9 класу.) Але хочу чути, бачити, моделювати, повторювати, проходити тести, уточняти незрозумілі місця… Скажете, що не можна довго дивитися в екран монітора? Погоджуюсь. Тому теоретичний блок має бути коротшим ніж практичний. Крім того, завдяки новим технологіям мусить бути створений механізм майже абсолютного захисту від впливу комп’ютера на здоров’я учня. Щодо перерв. Це - недоторканне! Були, є,  мають бути.

Після теоретичного блоку іду в лабораторію. Це ніби „школа магії”: устаткування, прилади, реактиви, механізми і я, як Гаррі Потер своїми руками (під контролем вчителя) творю. Головне, щоб не переплутати „творити” з „витворяти”. Не думайте, що не може існувати лабораторії української чи іноземної мови, історії. Це ще більший творчий розгін ніж з природничих наук. Тут можна дати волю логіці, творчості, фантазії…

Дуже люблю спілкуватися. Тому хочу, щоб мій день у школі закінчувався приємними емоціями і враженнями. Хай буде дещо схоже на тренінгові заняття, де навчусь етики, зможу рухатись, жартувати, співати…Хочу отримати такий „коктейль радості”, з яким вийду зі школи. Знову ідеш, вітаєшся, посміхаєшся, задоволений собою і оточенням.

Може для когось це все вже реальність, а для нашої сільської школи, на жаль, школа майбутнього. А  у нас чудові вчителі і гарні учні…

Хочу!

 

Лисак Іванна.

Категорія: Учнівська творчість | Додав: himik (08.05.2011)
Переглядів: 893 | Теги: Творчість учнів | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Погода у Голоскові
Вибір мови сайту
Выбрать язык / Choose language:
Russian
English
French
German
Japanese
Italian
Portuguese
Spanish
Danish
Chinese
Korean
Arabic
Czech
Estonian
Belarusian
Latvian
Greek
Finnish
Serbian
Bulgarian
Turkish
Пошук по сайту
Наш час
Увага!
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Наші символи
Корисні програми
Корисні сайти
Сайти шкіл

Copyright MyCorp © 2020
Зробити безкоштовний сайт з uCoz